HTML

Andy

Friss topikok

  • Rena: Örülök, hogy Ernő jobban lett. Már érdeklődni is akartam, hogy hogy van. Képzeld, lakást felújítu... (2007.07.17. 13:32) Nyaralás!?
  • Rena: Húúú, szuper lehetett a képek alapján. Meglestem a képtáradat is. ;) És nem szóltál, hogy itt vagy... (2007.06.20. 10:44) 1 hét vakáció képekben
  • Rena: Ó kis drága Danus. Ezek fránya fogacskák... Drukkolunk, hogy minél hamarabb túllegyetek a nehezén.... (2007.06.20. 10:42) Fogtündérke gyere ide!!!
  • Andy: Móni! Ha minden igaz (és jó idő is lesz), hétfőn-kedden lesznek itt a kőművesek és a betonozást me... (2007.06.08. 09:47) Alakul a dolog!
  • Rena: Szia! Már vártam az újabb bejegyzésedet. :):)Látszik hogy nagyon jól éreztétek magatokat. Mi is im... (2007.06.07. 10:41) Ismerkedés az élővilággal

Linkblog

Megint egy álmatlan éjszaka

2007.04.18. 08:17 Oriandy

 Ez az éjszaka megint szörnyű volt. De nem azért mert Dani nem fent volt! Ő olyan édesen aludt. Bementem hozzá, mielött lefeküdtem aludni és azt vettem észre, hogy álmában hüppög (ezt már kétszer csinálta, de akkor fel is sírt). Rosszat álmodott. Ekkor megszólalt a lelkiismeretem....A tegnapi fegyelmezés után biztosan azt álmodta, hogy ráütök a kezére, vagy hogy épp berakom a kiságyba amit nagyon utál. Szörnyű volt!!!!! Megsimogattam a kis buksiját és elmentem lefeküdni, de csak forgolódtam az ágyban és arra gondoltam, nem voltam nagyon szigorú hozzá?? Amúgy egyszer ébredt csak éjszaka, de egy kis teával perceken belül visszaaludt. Aztán reggel amikor felébredt és bementem hozzá, majd kiugrott a kiságyból, úgy örült nekem és ezzel, kicsit megnyugodtam, hogy talán mégsem "utál" annyira a fiam. Mindenesetre ma azzal kezdtem, hogy az első virágot elraktam előle és megpróbálom valahogy máshogy kezelni a dolgait.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andy.blog.hu/api/trackback/id/tr4960169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tjuca 2007.04.18. 15:41:20

Andy!

Biztosan nem a fegyelmezés, vagy a virágmegvonás miatt hüppög. Ezer más oka lehet :-) Emiatt ne legyen álmatlan éjjeled!
És szerintem is képes megtanulni azt, hogy NEM. Kinga is érti nagyon is jól, és mégis néha perhecc csinálja. Próbálgatja a határokat. Azért többször működik a dolog.
Vígasztaljon az a tudat, hogy jól csinálod. Pl. amikor majd motorozni fog, ott nem lesz pardon az úttestre menetellel, nem és kész. Vannak dolgok, amiket el kell fogadni, hogy nem lehet. És ezt a törpe el is fogja fogadni, nyugi. Attól még szeretni fog.
Csak legyenek világosak a szabályok, és a fegyelmezés után mindig mondjad, hogy nem őt bántod, hanem azt nem csíped, amit csinált. Mondjuk ez inkább nagyobb korában lesz fontos. :-)
süti beállítások módosítása