HTML

Andy

Friss topikok

  • Rena: Örülök, hogy Ernő jobban lett. Már érdeklődni is akartam, hogy hogy van. Képzeld, lakást felújítu... (2007.07.17. 13:32) Nyaralás!?
  • Rena: Húúú, szuper lehetett a képek alapján. Meglestem a képtáradat is. ;) És nem szóltál, hogy itt vagy... (2007.06.20. 10:44) 1 hét vakáció képekben
  • Rena: Ó kis drága Danus. Ezek fránya fogacskák... Drukkolunk, hogy minél hamarabb túllegyetek a nehezén.... (2007.06.20. 10:42) Fogtündérke gyere ide!!!
  • Andy: Móni! Ha minden igaz (és jó idő is lesz), hétfőn-kedden lesznek itt a kőművesek és a betonozást me... (2007.06.08. 09:47) Alakul a dolog!
  • Rena: Szia! Már vártam az újabb bejegyzésedet. :):)Látszik hogy nagyon jól éreztétek magatokat. Mi is im... (2007.06.07. 10:41) Ismerkedés az élővilággal

Linkblog

2007.05.15. 14:14 Oriandy

Tényleg, nem tudom, hol kezdjem.... Már ezer éve nem írtam a bolgba, valahogy nem volt ihletem és nem vitt rá a lélek. Igaz, azóta túl vagyok egy csúnya torokgyulladáson, amivel szerencsére Danit nem sikerült megfertőznön (ő csak kicsit náthás lett), most meg a kis drágám betegeskedik. vagyis tulajdonképpne fogalmam sincs, mi baja van! Szombaton hajnalban amikor felsírt, odamentem hozzá és éreztem, hogy tűz forró a feje. 39 fokos láza volt, így irány a hűtőfürdő, gyógyszer és aludtunk tovább. reggel még lázes volt, de délutánra már csak egy kis hőemelkedés maradt, azóta semmi. Viszont marad a hasmenés (szinte pelenkából kicsorgó) és tegnap este sikerült visszontlátni a vacsijá! Azóta az étvágya is rosszabb és most megint aggaszt valami: reggel 6-kor ébredt, így fél 8-kor vissza kellett altatnom, mert fáradt volt. De ma mentünk tanácsadásra (súlya: 8540 gr, hossza: 75,8 cm), és fél 10-kor úgy kellett keltenem. Semmire nem ébred fel: ajtónyitás, pakolás, redőny felhúzás. Máskor ha egy kis légy a szobája elött pukkanta el magát,már felébred, most meg semmi. Elmentünk a doktor nénihez (akinek csak a látványától is sírva fakadt), utána sétáltunk egyet a barátnőimmel és az ő gyerkőceikkel. hazafelé az úton Dani már újra aludt. elhoztam a bebekocsibó, levetkőztettem, beraktam az ágyba és aztóta alszik. Ez volt 11.30-kor, és már 14.10 van. Kicsit aggaszt hogy ilyen aluszékony. A 9. fogára gyanakodtam, de máskor azért nem ilyen drasztikus a kibújás. Remélem nem lesz beteg, hanem csak ezt a szeszélyes időt érzi!

Na, épp most ébredt fel, megyek is hozzá és megszeretgetem!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andy.blog.hu/api/trackback/id/tr6276187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni 2007.05.15. 18:45:34

Szegény Danika, sajnálom, hogy betegeskedtek. :-( Milánnak bélhurutja volt a múltkor, ugyanezek a tünetek, hasmenés, láz, aluszékonyság, étvágytalanság.
süti beállítások módosítása