HTML

Andy

Friss topikok

  • Rena: Örülök, hogy Ernő jobban lett. Már érdeklődni is akartam, hogy hogy van. Képzeld, lakást felújítu... (2007.07.17. 13:32) Nyaralás!?
  • Rena: Húúú, szuper lehetett a képek alapján. Meglestem a képtáradat is. ;) És nem szóltál, hogy itt vagy... (2007.06.20. 10:44) 1 hét vakáció képekben
  • Rena: Ó kis drága Danus. Ezek fránya fogacskák... Drukkolunk, hogy minél hamarabb túllegyetek a nehezén.... (2007.06.20. 10:42) Fogtündérke gyere ide!!!
  • Andy: Móni! Ha minden igaz (és jó idő is lesz), hétfőn-kedden lesznek itt a kőművesek és a betonozást me... (2007.06.08. 09:47) Alakul a dolog!
  • Rena: Szia! Már vártam az újabb bejegyzésedet. :):)Látszik hogy nagyon jól éreztétek magatokat. Mi is im... (2007.06.07. 10:41) Ismerkedés az élővilággal

Linkblog

Szombat délutáni akció!

2007.05.17. 09:41 Oriandy

Szombaton ebéd után, azt hittem szívinfarktust kapok!! Én épp mosogattam az ebéd utáni szennyes edényeket, apa pedig tv-zett. Dani egy darabig szépen eljátszott az apja mellett a szőnyegen, egyszer csak egy oltári nagy csörömpölésre lettünk figyelmesek. Az úrfi kijött a konyhába és a sütő alatti szekrényből kirántotta a konyhakőre az egyik edényemet, aminek jénai volt a teteje, és ráadásul még azon volt pluszban egy másik jénai is. Mondanom sem kell, mindegyik millió egy darabra törött szét. És akkor ott álltunk a konyhában mezítláb a sok üvegszinálk közt. Danit gyorsan kiadtam az apjának és mondtam, nézze át, nem vágta-e el valahol az üveg, de szerncséje volt, mert az ilyedtségen kívül semmi baja nem lett. Attól viszont oltárian üvöltött. Így még sosem hallottam sírni, ráadásul kétsége volt esve, mert jött volna hozzámbújni, de ugye nem engedtük, mert nekem gyorsan össze kellett takarítanom a szilánkokat. Vagy 5-ször felposzívóztam a terepet, mire végre hozzám juthatott, és akkor nyugodott meg. Úgy sajnáltam, de mivel én bent voltam a "magban", nem tudtam kimenni hozzá, amíg el nem takarítottam mindent, és egyben kicsit dühös is voltam, hiszen oly sokszok elmondtuk már neki, hogy nem szabad onnan kipakolni semmit. (amellett, hogy 2 edényem összetört, még az új járólapból is kipattant 3 darabka) Ez volt Dani első igazi rosszalkodása!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andy.blog.hu/api/trackback/id/tr8677128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása