HTML

Andy

Friss topikok

  • Rena: Örülök, hogy Ernő jobban lett. Már érdeklődni is akartam, hogy hogy van. Képzeld, lakást felújítu... (2007.07.17. 13:32) Nyaralás!?
  • Rena: Húúú, szuper lehetett a képek alapján. Meglestem a képtáradat is. ;) És nem szóltál, hogy itt vagy... (2007.06.20. 10:44) 1 hét vakáció képekben
  • Rena: Ó kis drága Danus. Ezek fránya fogacskák... Drukkolunk, hogy minél hamarabb túllegyetek a nehezén.... (2007.06.20. 10:42) Fogtündérke gyere ide!!!
  • Andy: Móni! Ha minden igaz (és jó idő is lesz), hétfőn-kedden lesznek itt a kőművesek és a betonozást me... (2007.06.08. 09:47) Alakul a dolog!
  • Rena: Szia! Már vártam az újabb bejegyzésedet. :):)Látszik hogy nagyon jól éreztétek magatokat. Mi is im... (2007.06.07. 10:41) Ismerkedés az élővilággal

Linkblog

Egy nagyon érdekes találkozás

2007.05.02. 14:55 Oriandy

30.-án hétfőn a sógornőmmel és a két maszattal sétálni indultunk. Néhányszáz méter után valahonnan zenét hallottunk, hát megkerestük a "zaj" forrását. Az egyik ált. iskola udvarán majális volt, főleg kisgyerekeknek való játékokkal, csúzdával, hintával stb. Gondoltuk menjünk be, Dani is had "szórakozzon" kedvére egyet. Kb 5 perce lehettünk ott, amikor is megpillantottam egy "régi ismerőst" - az ex-em anyukáját. Nagy udvariassággal köszöntem neki, egymásra mosolyogtunk, majd én játszottam tovább Danival. Egyszer csak valaki odajön és nagy örömmel üdvözöl (ex-anyukájának a huga). Tudni kell, hogy én mindig is jóban voltam a családdal és remélem ők is szerettek/szeretnek annyira amennyire én őket. Nagyon megcsodálták a fiamat, össze-vissza dícsérgették és erre jött egy számomra kissé gúnyos megjegyzés: "Na Andi, itt van amire mindig is vágytál!" Lehet, hogy csak én vagyok erre kicsit érzékenyebb, de az effajta megjegyzéseket nem szeretem. Valóban az előző kapcsolatomban én szerettem volna jobban már közös babát, de ez most úgy hangzott, hogy mindegy kitől, csak már legyen végre gyerekem. Na, mindegy, elengedtem a fülem mellett és hallgattam a további dícséreteket. Nagyon furcsa helyzet volt ez, mert szerettem az ex-em és az anyukáját is, mégis valószínűleg neki köszönhetjük, hogy akkor és úgy vége lett 7 évi együttlétünknek. Ahogy nézte a fiamat...... Szerintem belegondolt, hogy akár most ez a gyermek az ő unokája is lehetne.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andy.blog.hu/api/trackback/id/tr1266241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni 2007.05.02. 15:21:35

Andy, teljesen értem és át tudom érezni a rosszallásodat a történtekkel kapcsolatban. Lehet, hogy én igazságérzetem is jobban működik a szokásosnál, vagy hozzád hasonlóan túl érzékeny vagyok. A burkolt megjegyzésektől engem is kiráz a hideg főleg, ha utána ártatlan ábrázattal rázza a fejét az illető, hogy mit értettem ezen félre, nem is érti. Én mindíg az egyenes beszédet kedveltem és a túldimenzionált erőszakoskodókhoz, valamint a kétszínű, irigy emberekhez valahogy nekem sincs türelmem.

Tjuca 2007.05.02. 17:03:38

Andy!
Bántó a megjegyzés, de tényleg gyereket akartál, és ím, egészséges, szép, okos, ügyes, mint a legkisebb Ugrifüles. A néninek is bejött, amit szeretett volna, szisztematikusan szétmart. És akkor mindenki boldog, aki elérte a célját? Rántsd meg a vállad és ereszd el a füled mellett, örülj a kis sétafikáló törpinek. :-)

Rena 2007.05.20. 19:23:47

Anyám! Ezt nem is mesélted tegnap... Micsoda beszólás...Kicsit ledöbbentem...
süti beállítások módosítása