HTML

Andy

Friss topikok

  • Rena: Örülök, hogy Ernő jobban lett. Már érdeklődni is akartam, hogy hogy van. Képzeld, lakást felújítu... (2007.07.17. 13:32) Nyaralás!?
  • Rena: Húúú, szuper lehetett a képek alapján. Meglestem a képtáradat is. ;) És nem szóltál, hogy itt vagy... (2007.06.20. 10:44) 1 hét vakáció képekben
  • Rena: Ó kis drága Danus. Ezek fránya fogacskák... Drukkolunk, hogy minél hamarabb túllegyetek a nehezén.... (2007.06.20. 10:42) Fogtündérke gyere ide!!!
  • Andy: Móni! Ha minden igaz (és jó idő is lesz), hétfőn-kedden lesznek itt a kőművesek és a betonozást me... (2007.06.08. 09:47) Alakul a dolog!
  • Rena: Szia! Már vártam az újabb bejegyzésedet. :):)Látszik hogy nagyon jól éreztétek magatokat. Mi is im... (2007.06.07. 10:41) Ismerkedés az élővilággal

Linkblog

Virágmizéria

2007.04.17. 21:19 Oriandy

Hol is kezdjem? A hétvégi nagytakarítás után egy kicsit átrendeztük a nappalit, gondolván feldobjuk a lakást az újítással. De úgy néz ki, a ház legfiatalabb tagjának nem tetszik. Vagy talán nagyon is tetszik? Nem tudom. Most 4 virágom (amiket a hétvégén frissen ültettem át) szabadon vannak és élvezik a napsütést az erkélyajtó elött. Dani mindennel szívesen eljátszik és amíg ott vagyok mellette, nincs is baj. De ahogy egy pillanatra is ellépek mellőle........... Belenyúl a földbe és a parkettára szórja. Utána meg szépen leporolja a kezét és rámnéz "boci" szemekkel, hogy : AKKOR MOST MI LESZ??? Egyszer meg is kóstolta, na azóta az eszébe sem jutott persze. De hogy miért jó ez neki? Próbáltam szépen elmagyarázni neki, hogy azt nem szabad, mert anya virága és amúgy is csupa kosz lesz minden, de semmi. Aztán próbáltam, hogy kicsit ráütök a kezére, de semmi, ezután jött a "bünti". Tudni illik Danika drága utál a kiságyban lenni, hát az a gonosz anyja a következő földezés után belerakta. DE SEMMI!!! Lehet hogy naív voltam akkor, amikor azt mondtam, hogy majd most megtanítom neki, ezt nem szabad?? Sokan azt mondják, hogy ehhez még kicsi, de én nem hiszem. Nagyon okos és értelmes. Mindent megért már és tudja a "NEM" szó jelentését is, mégis.... Hát, tanácstalan vagyok, pedig még csak 1 nap telt el (ezalatt kb 10-szer kellett felporszívóznom a virágföldet), de már arra gondoltam hogy inkább feladom és elrakom a virágaimat olyan helyre ahol nem éri el.

 

(Még mielött valaki félreértené!: Nem vagyok ám erőszakos, durva szülő, csak próbálkozok ezzel-azzal!!! ;-)   )

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andy.blog.hu/api/trackback/id/tr7259982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni 2007.04.17. 21:38:29

Úgy sejtem Dani is próbálgatja a határokat. Érti Ő, biztos érti, dehát most tárul ki előtte a világ. A kézráütés és a büntetés ideje még odébb van. Kicsi még hozzá, szerintem. Addig is javaslom, keressetek a virágoknak új helyet. :-)))
süti beállítások módosítása